Om de kwaliteit van zorg te kunnen verbeteren is uw mening voor ons heel belangrijk. Indien uw e-mailadres bij ons bekend is, kan het zijn dat wij u uitnodigen om een vragenlijst in te vullen over uw ervaringen in Ziekenhuis Amstelland. In de ontvangen e-mail staat een link naar de digitale vragenlijst. U ontvangt maximaal twee keer per jaar een uitnodiging.

Vrijwillig en anoniem

Deelname is geheel vrijwillig en heeft geen enkele invloed op uw bezoek of verblijf in ons ziekenhuis. De antwoorden worden anoniem verwerkt. Wij weten dus niet wie de vragenlijst heeft ingevuld. Ook kunnen wij niet zien welke antwoorden u heeft gegeven.

Afmelden

Ontvangt u liever géén uitnodiging (meer) voor het invullen van een vragenlijst over uw ervaringen in ons ziekenhuis? Via een aangegeven link in de uitnodiging kunt u zich afmelden.