Denkt u erover om in Ziekenhuis Amstelland te bevallen? Wilt u het liefst thuis bevallen, maar wilt u toch voor de zekerheid informatie over een bevalling in het ziekenhuis? Kom dan naar onze informatieavond.

De informatieavond wordt verzorgd door een verpleegkundige en een tweedelijnsverloskundige. U krijgt informatie over de ziekenhuisopname, de bevalling, borstvoeding en kraamzorg. Ook geven we u graag een rondleiding over de verloskamers. Wanneer dit niet mogelijk is door drukte op de afdeling, laten we u een video zien die een duidelijk beeld geeft.

Data: Zie onderstaand aanmeldformulier
Locatie: Ziekenhuis Amstelland, Ontmoetingsruimte
Tijd: 19.30 tot 21.30 uur

Het bijwonen van deze avond is gratis en verplicht u tot niets. Om een goede spreiding te verkrijgen vragen wij u zich aan te melden voor de bijeenkomst in de 7e maand van uw zwangerschap (vanaf 28 weken). Er een maximaal aantal personen gesteld voor bijeenkomsten. Wanneer de avond volgeboekt is, nemen wij contact met u op.

How to sign up for the English information evening ; Giving Birth at Amstelland Hospital

Ik kom
Ik kom naar de bijeenkomst op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en er zijn Servicevoorwaarden van toepassing.