Ziekenhuis Amstelland is sinds 5 februari gedurende de lunchtijd van 12:00u tot 13:00u per telefoon alleen bereikbaar voor spoedvragen. Alle poliklinieken, de afdeling radiologie (röntgen), het behandelcentrum, de helpdesk MijnZHA en het afsprakenbureau zijn dagelijks tussen 12:00-13:00 telefonisch niet bereikbaar.

Hierdoor ontstaat meer ruimte voor andere werkzaamheden en overleg, blijft de werkdruk op de medewerkers beheersbaar én is er een betere telefonische bereikbaarheid op de andere delen van de dag. Zo blijven wij voor iedereen Aangenaam Dichtbij.

  • Voor het maken, wijzigen of annuleren van afspraken, of voor inlog/activatievragen met betrekking tot MijnZHA zijn we bereikbaar van 8:00-12:00 en 13:00-16:30.
  • Voor medisch inhoudelijke vragen zijn wij bereikbaar van 8:30-12:00 en 13:00-16:30.
  • Graag wijzen wij op de voordelen van een actief MijnZHA account. Dit is een digitale omgeving waar patiënten zelf een deel van hun persoonlijke medische dossier kan inzien, afspraken bekijken, korte vragen stellen of herhaalmedicatie kan aanvragen.
  • Inloggen of een account aanmaken kan eenvoudig en veilig via de DigiD app met mobiel (en ID check) of een eenmalige activatiecode waarmee een gebruikersnaam en wachtwoord kan worden aangemaakt.