Bellen / kaartje sturen

U kunt uw familielid, vriend of kennis bellen of een kaartje sturen als hij/zij in het ziekenhuis ligt.

Bellen met de patiënt
In Ziekenhuis Amstelland kunt u gebruik maken van uw eigen mobiele telefoon. Houd hierbij rekening met onze huisregels. Er is geen voorziening voor vaste patiëntentelefonie. Mocht u geen beschikking hebben over een mobiele telefoon, dan kunt u samen met de verpleging zoeken naar een oplossing. 

Kaartje sturen via de website 
Is een familielid of bekende van u opgenomen in Ziekenhuis Amstelland? Stuur hem of haar dan een echte wenskaart besteld via internet. Via Kaartje2Go kunt u stap voor stap een kaart uitkiezen, schrijven, adresseren en verzenden. Gebruik het postbusnummer van het ziekenhuis: Postbus 328, 1180 AH Amstelveen.

De kaart wordt vervolgens afgedrukt en dezelfde dag nog (mits besteld vóór 20.00 uur) verzonden naar de patiënt.

Klik op de button om snel en eenvoudig uw kaart te versturen:

 knop-kaartje-sturen

Met het versturen van een kaartje via Kaartje2Go steunt u bovendien de Stichting Vrienden Ziekenhuis Amstelland. U draagt met een minimale bijdrage van 50 cent bij aan extra’s voor patiënten en bezoekers. 

Post sturen
Als u zelf post verstuurt, vermeld dan alstublieft de naam van de afdeling en de naam van uw familielid, vriend(in) of kennis:

Ziekenhuis Amstelland
[naam afdeling]
t.a.v. [naam patiënt]
Postbus 328
1180 AH Amstelveen

Post die aankomt als een patiënt uit het ziekenhuis weg is, wordt nagezonden.