Bellen / kaartje sturen / mailen

U kunt uw familielid, vriend of kennis bellen, mailen of een kaartje sturen als hij/zij in het ziekenhuis ligt.

Bellen met de patiënt
In Ziekenhuis Amstelland kunt u gebruik maken van uw eigen mobiele telefoon. Houd hierbij rekening met onze huisregels. Er is geen voorziening voor vaste patiëntentelefonie. Mocht u geen beschikking hebben over een mobiele telefoon, dan kunt u samen met de verpleging zoeken naar een oplossing. 

Kaartje sturen via de website 
Voor € 2,65 stuurt u gemakkelijk en snel een echte wenskaart naar een familielid of bekende in het ziekenhuis. U kunt zelf het ontwerp kiezen en een persoonlijke boodschap toevoegen.

Ga naar www.cardstocare.nl. U wordt gevraagd vijf eenvoudige stappen te doorlopen. De kaart wordt afgedrukt en verstuurd door TNT post naar Ziekenhuis Amstelland.

Kaarten die u maakt op maandag t/m vrijdag vóór 13.00 uur, worden de volgende dag nog bezorgd. Kaarten gemaakt op vrijdag t/m zondag komen op dinsdag aan bijde geadresseerde. Is de geadresseerde alweer thuis? Dan zorgt Ziekenhuis Amstelland voor het doorsturen van het kaartje naar het huisadres van de patiënt.

Post sturen
Als u zelf post verstuurt, vermeld dan alstublieft de naam van de afdeling en de naam van uw familielid, vriend(in) of kennis:

Ziekenhuis Amstelland
[naam afdeling]
t.a.v. [naam patiënt]
Postbus 328
1180 AH Amstelveen

Post die aankomt als een patiënt uit het ziekenhuis weg is, wordt nagezonden.

Een mailbericht sturen
Als u een bekende in het ziekenhuis een e-mailbericht wilt sturen, dan kan dit via onderstaand e-mailformulier. U vult de naam, afdeling en het kamernummer van de patiënt in en schrijft het bericht.

Het bericht komt na versturen op een centrale plek in het ziekenhuis binnen, waar het wordt uitgeprint. Uw mailtje wordt vervolgens op papier overhandigd aan de patiënt. Wij doen onze uiterste best dit zo snel mogelijk te doen. Soms echter, kan het voorkomen dat uw mailtje niet direct bij de patiënt terecht komt.